Gennem årene har vi designet mange visuelle identiteter for kunder i forskellige brancher – blandt andet museer, kommuner, kagekreatører- og lysdesignere. Forud for resultaterne har vi analyseret, skitseret og justeret indtil de rette løsninger er fundet. Et logo skal være unikt men også pege hen mod den verden som målgruppen kender. Det er vigtigt, at den visuelle identitet formår at indfange og formidle både brand og vision.
Michelle Berg / Michelle er visuel kommunikatør og fotograf. Hun siger om sig selv: “I tell stories and create content that moves”. Kameraet placerer Michelle i det rette felt og taleboblen fortæller resten.
Femogtyve / logo til kunstudstilling på Folkemuseet – 25 kunstnerer og 25 års jubilæum / Museum Nordsjælland
Made by vikings / Visitvikings.dk / identitet for Vikingebuen en forening bestående af de førende danske vikingeattraktioner
Arthur van der Zaag / udstillingslys.dk /logo til lysdesigner
How are you? / how-are-you.dk / logo til app som registrerer dit humør
Private room by Rikke Hagen / identitet til udstilling i Officinet om baderummets møbler og produkter
Sundhedscenter / identitet for Lyngby Taarbæk Kommunes sundhedscenter
Gryberg cph / identitet og visuel branding af kagedesigner Rikke Gryberg
Elysium / logo til skønhedsklinik