Udstillinger– bannere og standere til konferencer for blandt andet Trelleborg, Vikingebuen, Fysiodema og Djøf.
Årsrapporter – anderledes og mere personlige beretninger. At præsentere årets begivenheder og resultater i den allerbedste indpakning er ret afgørende – men mange virksomheder prioriterer ikke deres årsrapport-design særligt højt, hvilket er en skam. En årsrapport er en vigtig udvidelse af virksomhedens brand. Informativt og iøjnefaldende design er nøglen til at gøre data lettere at [...]
Alliancer – topledelsens rolle i udviklingen af velfærdsalliancer. Design, layout og produktion af magasin for Væksthus for Ledelse, omhandlende topledelsens rolle i udvikling af velfærdsalliancer. Design: Nygårds Maria Bengtsson og Trine Bjerre. Det vigtige samspil mellem civilsamfund, det private erhvervsliv og den offentlige sektor. 64 siders artikler, analyser, gode råd, modeller og meget mere.
Hjemløse beretninger – fra Projekt Udenfor. Illustreret bog om hjemløses oplevelser på gaden og i livet – fortalt og skrevet af gadeplansmedarbejdere og ansatte hos Projekt Udenfor. Designvaerk har stået for design af bogen, opsætning samt produktion. Illustrationerne til hver beretning er udført af designstuderende på Danmarks Medie- og Journalisthøjskole. Ninna Hoegh (direktør 2010-2018): [...]
Lyngby Taarbæk Kommune – design og udvikling af identitet for Sundhedscenteret. Logotype og visuel identitet til Lyngby Taarbæk Kommunes sundhedscenter. Identiteten er implementeret på både plakater, annoncer, pjecer, kort, beklædning og designguide. Sundhedscenterets arbejde omhandler blandt andet at fremme borgernes sunde hverdagsliv, at understøtte borgernes mestring af eget liv og at styrke og udvikle det [...]
Deloitte – layout og opsætning af corporate materiale. Forsideillustration samt design og opsætning af Deloittes medarbejderhåndbog. Referenceguide og retningslinjer til medarbejderne som gør dem i stand til at fungere som Deloitte ambassadører i Danmark og resten af verden. Håndbogen omhandler også muligheder, rettigheder og pligter - for såvel medarbejdere som for Deloitte. Brancheanalyse. Layout og [...]
Trelleborg – design og udvikling af identitet til Ny Trelleborg projektet. Nyhedsmagasin nr. 1-7. Design og udvikling af et halvårligt magasin for Trelleborg Museet. Trelleborg Avisen som den kaldes, fortæller om Trelleborgs historie og om alle de spændende aktiviteter ved museet samt udviklingen af projekt Ny Trelleborg Oplevelses- og videncenter. Design af hand out og prospekt [...]
Visuelle identiteter– herunder et udvalg af unikke mærker til unikke kunder. Gennem årene har vi designet mange visuelle identiteter for kunder i forskellige brancher – blandt andet museer, kommuner, kagekreatører- og lysdesignere. Forud for resultaterne har vi analyseret, skitseret og justeret indtil de rette løsninger er fundet. Et logo skal være unikt men også pege [...]
Lyngby Taarbæk Kommune – design og layout af forskellige informationsfoldere. Design og illustration af lille folder. Lyngby Taarbæk Kommunes holdning til alkohol, der baserer sig på værdierne; fællesskab, ansvar og omsorg for hinanden. Formålet med Vores Alkoholdning er, at understøtte den tværgående alkoholforebyggelse ud fra ønsket om at hæve debutalderen for alkohol, reducere det generelle [...]